**************فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
آذر 96 - روستای پده بلند
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روستای پده بلند
روستای خوش آب و هوا در شهرستان رابر کرمان 
نویسندگان
خرید آسان
<"> فروش استثنایی محصولات دامی و کشاورزی روستا ........... برای خرید محصولات پیام بگذارید>> تماس با ما b> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ......................................1
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

......................................

......................................

.......................................

........................................

........................................

................................... ------------------ ................... ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,2 ,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,

جاده آسفالت.jpg


[ یکشنبه 96/9/12 ] [ 7:43 صبح ] [ پده بلند ] [ نظرات () ]

20160403_123005.jpg


[ یکشنبه 96/9/12 ] [ 7:25 صبح ] [ پده بلند ] [ نظرات () ]

 

چکیده:

 

 در فصل اول به بیان تعاریف مورد نیازدر تحقیق پرداخته ایم ،تعاریفی مانند زکات ،ربا ،بانکداری که در ادامه تحقیق به آنها نیاز داریم  و به آنها ارجاع شده است.

 

 در فصل دوم به بیان برخی حوادث تاریخی مرتبط با تحقیق پرداخته ایم تا آخر و عاقبت سیستم بانکداری ربوی  بیشتر معلوم شود .و با نگاه به تاریخ از رفتن بیشتر در راه اقتصاد مبتنی بر بانکداری ربوی بپرهیزیم .

 

در فصل سوم به بیان موضوع تحقیق از منظر آیات و روایات پرداخته ایم ،از جمله آیه ای از قرآن که زکات را در مقابل ربا قرار می دهد .زکات برکت و زیادی است و در مقابل ربا بی برکتی و تقصان است .

 

در فصل چهارم  صدای مرجعیت و اعتراض هایشان در مورد سیستم ربوی بانکها را منعکس کرده ایم .زیرا بر مقلدین واجب است که به فتوای مرجع خود عمل کنند .و همچنین نظر برخی صاحب نظران و مسولین را آورده ایم .امروز در کشور کمتر کسی است که مدافع سیستم کنونی بانک ها باشد . اما متاسفانه در مقام عمل هنوز تا الان کمتر کاری برای مقابله با مشکلات اقتصادی از جمله ضعف سیستم بانکداری  شده است.

 

در فصل  پنجم ، به بیان برخی جنبه های جادوی مالی و پولی دشمن و بیان این مطلب که  خلق پول؛ نمود ربای کلان در نظام بانکی و مالی است پرداخته ایم که با هشدار این نمونه ها هر دلسوز نظام اسلامی به فکر فرو خواهد رفت که چرا باید نظام اقتصادی کشور از سیستم بانکی ربوی استفاده کند؟ در واقع خلق پول چه در شکل جهانی آن و چه توسط دولت و چه بانک های خصوصی نوعی رباست .

 

 در فصل ششم به موانع احیای زکات و مبارزه با بانکداری ربوی پرداخته شده است. نگاهی گذرا مثل محدودیت های فقهی و عامل پول کاغذی که هم بانکداری ربوی را تقویت می کند و هم این که سبب کاهش دایره زکات شده است .

 

در فصل هفتم  به بیان ارائه اطلاعاتی در مورد ساخت پول طلا محور پرداخته ایم تا این موضوع روشن شود که می توان چنین پولی ساخت .در واقع جرقه فکری ساخت چنین پولی زده شود .تا با احیای پولی با ارزش ذاتی و پیوند زدن اقتصاد با چنین پولی از اتکا با پول اجانب و سلطه آنها نجات پیدا کنیم .و جلوی تورم سرسام آور گرفته شود.

 

در فصل هشتم راهکارهای  احیای زکات و مقابله با بانکداری ربوی غیر اسلامی ارائه شده است . با توجه به مطالب فصول قبل به این مهم رسیدیم که عامل مبهم و سوال انگیز در اقتصاد ما پول کاغذی و الکترونیکی است . لذا همانطور که تورم کشور بخشی از آن ناشی از خلق پول در بانکهاست و این خلق پول هم به خاطر ویژگی پول امروزی است لذا یک راهکار ایجاد پول با ارزش ذاتی است .

 

 

  برای دانلود این مقاله از دانلود در اینجا استفاده کنید


[ دوشنبه 96/9/6 ] [ 12:33 عصر ] [ پده بلند ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

من روستایی هستم در شهرستان رابر کرمان که مردمانش خونگرم و مهمان پذیرند اما این روستا برخی امکانات را ندارد و نیاز به اردوهای جهادی دانشجو ها دارد .
.................. لینک های ویژه
http://www.parsiblog.com
........
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
.............

.

...........
...............

.............++

برای نمایش تصاویر گالری کلیک کنید


کد گالری

***
قالب میهن بلاگ تقویم جلالی

***** ********+
امکانات وب


بازدید امروز: 86
بازدید دیروز: 17
کل بازدیدها: 335491

دریافت کد آهنگ

تاشهدا باشهداتاشهدا باشهدا

........////////////////1 ....................
هاست و دامنه-وبلاگ
...............

دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

******

مترجم سایت

مترجم سایت

*****
k2cod go Up
******

mouse code

کد ماوس

******
وبلاگکد لوگوی نوروز
,,,,,,,,,,,,,
هاست و دامنه-وبلاگ
,,,,,,,,,,,,,
هاست و دامنه-وبلاگ
.........

آپلود عکس

آپلود عکس