**************فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
آذر 95 - روستای پده بلند
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روستای پده بلند
روستای خوش آب و هوا در شهرستان رابر کرمان 
نویسندگان
خرید آسان
<"> فروش استثنایی محصولات دامی و کشاورزی روستا ........... برای خرید محصولات پیام بگذارید>> تماس با ما b> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ......................................1
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

......................................

......................................

.......................................

........................................

........................................

................................... ------------------ ................... ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,2 ,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,

برای رفع نواقص دموکراسی وارداتی غربی راهکار ارائه می دهیم:

اولا باید صبغه اسلامی آن را زیاد کرد و ساز کار خلع نماینده را توسط مردم ایجاد کرد

.دوما: اکنون که ابزار الکترونیکی ساخته شده می توان مردم سالاری دینی را تقویت کرد و نظارت بر نمایندگان را لحظه ای کرد چگونه : با رای ماه به ماه مردم با ابزارهای الکترونیکی مثل عابر رای ها مشابه عابر بانک ها و حتی خلع نمایند از طریق رای لحظه ای و ایجاد سازکار جدید نظارتی به جای ساز کار سنتی .این روند را برای رییس جمهور هم می توان پیاده کرد .وقتی در وعده های خود ناتوان بوده یا می خواهد نفت را در اختیار خارجی ها بگذارد نظارت مردمی وارد عمل میشود .

اکنون که سواد برخی از مردم از نماینده ها بیشتر است چرا باید چند صد نفر برای همه تصمیم بگیرند لذا از طریق الکترونیکی می توان مستقیما از خود مردم کسب تکلیف کرد .

 

 

 


[ پنج شنبه 95/9/4 ] [ 11:50 صبح ] [ پده بلند ] [ نظرات () ]

در انتخابات اخیر نمایندگان مجلس دیدیم که چگونه افرادی  که منتسب به جریانات فساد مالی بودند با ترزیق پول و تبلیغات دم انتخاباتی به صرف وجود نامشان در لیست و حمایت حزب خاص رای آوردند در حالی که اگر عدالت انتخاباتی بود کمترین رای را می آوردند .

دوم این که اگر این نمایندگان مجلس وکیل ما هستند در اسلام داریم که موکل می تواند هر وقت خواست وکیل خود را عزل کند اما نماینده های مجلس همین که انتخاب شدند از کنترل مردم خارج می شوند کانه جای وکیل موکل عوض شده و آنها دستور و برنامه می دهند .


[ پنج شنبه 95/9/4 ] [ 11:38 صبح ] [ پده بلند ] [ نظرات () ]

بشر برای رسیدن به کمال انواع تفکرات سیاسی را دنبال کرده اما حوادث انتخاباتی او را از دمو کراسی هم ناامید کرده ،نفوذ احزاب خاص و دیکتاتوری حزبی به جای شخص.تسلط پول دارها بر مردم با اعمال نفوذ بر انتخابات .

در همین کشور خودمان نگاه کنید به اوضاع سیاسی ،مثلا شخصی که درروستای پده بلند زندگی می کند در انتخابات به یک نماینده رای می دهد اما یک  تهرانی شمال شهر نشین آفتاب مهتاب ندیده  سی نماینده را را انتخاب می کند ،عدالت انتخاباتی کجاست ؟به نظر من باید هر قسمت تهران بر اساس تقسیمات شهری نواحی شهرداری نماینده داشته باشند .


[ پنج شنبه 95/9/4 ] [ 11:29 صبح ] [ پده بلند ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

من روستایی هستم در شهرستان رابر کرمان که مردمانش خونگرم و مهمان پذیرند اما این روستا برخی امکانات را ندارد و نیاز به اردوهای جهادی دانشجو ها دارد .
.................. لینک های ویژه
http://www.parsiblog.com
........
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
.............

.

...........
...............

.............++

برای نمایش تصاویر گالری کلیک کنید


کد گالری

***
قالب میهن بلاگ تقویم جلالی

***** ********+
امکانات وب


بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 17
کل بازدیدها: 335438

دریافت کد آهنگ

تاشهدا باشهداتاشهدا باشهدا

........////////////////1 ....................
هاست و دامنه-وبلاگ
...............

دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

******

مترجم سایت

مترجم سایت

*****
k2cod go Up
******

mouse code

کد ماوس

******
وبلاگکد لوگوی نوروز
,,,,,,,,,,,,,
هاست و دامنه-وبلاگ
,,,,,,,,,,,,,
هاست و دامنه-وبلاگ
.........

آپلود عکس

آپلود عکس