**************فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
روزنامه کیهان - روستای پده بلند
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روستای پده بلند
روستای خوش آب و هوا در شهرستان رابر کرمان 
نویسندگان
خرید آسان
<"> فروش استثنایی محصولات دامی و کشاورزی روستا ........... برای خرید محصولات پیام بگذارید>> تماس با ما b> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ......................................1
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

......................................

......................................

.......................................

........................................

........................................

................................... ------------------ ................... ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,2 ,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,
 گزارش خبری


پارلمان انگلیس: همکاری با آل سعود به حیثیت ما لطمه زده است
دولت انگلیس به سبب همپیمانی تجاری و سیاسی درازمدت با عربستان سعودی با مشکل «اعتباری» مواجه شده است.
به گزارش خبرگزاری پرس‌تی‌وی، پارلمان انگلیس اخیرا با ارائه گزارشی اعلام کرد که نزدیکی زیاد دولت انگلیس به سعودی‌ها و تروریسم، وجهه انگلیس را خدشه‌دار کرده و به حیثیت و اعتبار لندن ضربه وارد می‌سازد.
مشکل اعتباری که قانونگذاران انگلیسی از آن یاد کرده‌اند در حقیقت از تصویر خودساخته انگلیس به عنوان یک کشور دموکرات سرچشمه می‌گیرد که اکنون به خاطر وجود عربستان سعودی لکه‌دار شده و به خطر افتاده است. اگرچه انگلیس بسیاری از مسائل را نادیده گرفته و انکار می‌کند، اما جهان اکنون به روشنی می‌بیند، که این عربستانی‌ها هستند که از گروه‌های مزدور حمایت مالی و تسلیحاتی می‌کنند، از کسانی که در سوریه گلوی مسلمانان و مسیحیان را می‌درند و از لبنان گرفته تا عراق و پاکستان، بر ضد مردم بی‌گناه و بی‌دفاع حملات انتحاری انجام می‌دهند.
تحقیقات کمیته امور خارجه پارلمان انگلیس تصدیق می‌کند که کشور نفت‌خیز عربستان «سابقه‌ای منحوس در زمینه حقوق بشر» دارد لیکن در اقدامی مضحک نظارت بر تسلیحات فراهم شده از جانب عربستان برای شبه‌نظامیان سوریه و تندروهای مناطق دیگر را خواستار شده است.
با این وجود و با کمی دقت به این گزارش مشخص می‌شود که قانون‌گذاران انگلیسی نگرانی چندانی از خشونت‌ها و افراط‌گرایی شبه‌نظامیان تحت حمایت عربستان ندارند، بلکه از خدشه‌دار شدن وجهه خود در سطح بین‌المللی به سبب هم‌پیمانی و دوستی با سعودی‌ها نگران هستند.
انگلیس با این وجود مدعی است که از «اصلاحات» در عربستان سعودی، بحرین و دیگر دیکتاتوری‌های حاشیه خلیج‌فارس حمایت می‌کند.
گزارش پارلمان انگلیس با ظرافت و مهارت تمام از دولت این کشور می‌خواهد عرضه تسلیحات از سوی عربستان سعودی به سوریه را «سبک و سنگین» کند. این فریب ناشیانه اما نتوانسته کسی را بفریبد. این اکنون یک حقیقت مسجل است که عربستان سعودی با صدها میلیون دلار از گروه‌های مزدور افراطی همچون جبهه النصره که با القاعده نیز در ارتباط است حمایت مالی و تسلیحاتی می‌کند در حقیقت، این شبکه‌های تروریست وهابی که روزانه ده‌ها غیرنظامی را در سوریه و عراق می‌کشند از سوی شخصیت‌های ارشد خاندان آل‌سعود، از جمله شاهزاده بندر بن سلطان، رئیس سازمان جاسوسی این رژیم برای این کار گماشته شده‌اند.

 


[ جمعه 92/9/8 ] [ 12:36 عصر ] [ پده بلند ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

من روستایی هستم در شهرستان رابر کرمان که مردمانش خونگرم و مهمان پذیرند اما این روستا برخی امکانات را ندارد و نیاز به اردوهای جهادی دانشجو ها دارد .
.................. لینک های ویژه
http://www.parsiblog.com
........
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
.............

.

...........
...............

.............++

برای نمایش تصاویر گالری کلیک کنید


کد گالری

***
قالب میهن بلاگ تقویم جلالی

***** ********+
امکانات وب


بازدید امروز: 105
بازدید دیروز: 56
کل بازدیدها: 335838

دریافت کد آهنگ

تاشهدا باشهداتاشهدا باشهدا

........////////////////1 ....................
هاست و دامنه-وبلاگ
...............

دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

******

مترجم سایت

مترجم سایت

*****
k2cod go Up
******

mouse code

کد ماوس

******
وبلاگکد لوگوی نوروز
,,,,,,,,,,,,,
هاست و دامنه-وبلاگ
,,,,,,,,,,,,,
هاست و دامنه-وبلاگ
.........

آپلود عکس

آپلود عکس