**************فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
قرارداد سفید امضا - روستای پده بلند
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روستای پده بلند
روستای خوش آب و هوا در شهرستان رابر کرمان 
نویسندگان
خرید آسان
<"> فروش استثنایی محصولات دامی و کشاورزی روستا ........... برای خرید محصولات پیام بگذارید>> تماس با ما b> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ......................................1
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

......................................

......................................

.......................................

........................................

........................................

................................... ------------------ ................... ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,2 ,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,
خبر خوش وزارت کار برای کارگران  
قرارداد سفید امضا حذف شد  
مدیر کل دفتر تنظیم و نظارت بر روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از حذف قرارداد سفید امضا خبر داد و گفت: بر این اساس ، قرارداد سفید امضا دیگر مستند نیست و کارفرمایان اجازه استفاده از این نوع قرارداد را ندارند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، حسین قبادی در نشست هم اندیشی آموزش حقوق شهروندی کارگران در معاونت آموزش قوه قضاییه افزود: حقوق کار دو جنبه اقتصادی و فرهنگی دارد که اگر به سمت یک جنبه از حقوق کار حرکت کنیم دچار نوسانات و تنش می شویم.
این مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: ما امروز نمی توانیم بدون توجه به کارفرمایان و اقتصاد در مورد حقوق کار صحبت کنیم و زمانی می توان از دائمی بودن قراردادها صحبت کرد که حق اخراج را به کارفرما بدهیم.
مدیر کل دفتر تنظیم و نظارت بر روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه دو خبر خوش به کارگران داد و گفت: در ماه گذشته دو اتفاق در راستای حمایت از کارگران توسط وزارت کار و رفاه اجتماعی روی داد و بر این اساس دیگر قرار داد سفید امضا مستند نخواهد بود و پیمانکاران نیز باید از طرح طبقه بندی مشاغل و مزد کارفرما استفاده کنند تا حقوق کارگران در صورتی برکناری پیمانکار ضایع نشود.
پرویز نصیری معاون آموزش خانه کارگر نیز در این نشست گفت: مجموعه خانه کارگر به عنوان بزرگترین سازمان مردم نهاد در حوزه کارگری، یک میلیون 300 هزار نفر را در سراسر کشور تحت پوشش مستقیم دارد.
وی افزود : طبق آمار سازمان تامین اجتماعی، حدود 10 میلیون کارگر در سراسر کشور تحت پوشش بیمه اجباری قرار دارند و دو و نیم میلیون نفر نیز پوشش بیمه ای ندارند.
نصیری همچنین از آموزش قوانین کار به کارگران در قالب600 هزار نفر دوره خبر داد و گفت: کارگران باید با حقوق خود آشنا باشند زیرا اکثر مراجعات به دلیل عدم آگاهی کارگران از حقوق شان است و حتی کارگران نمی دانستند از طریق چه مراجعی می توانند مطالبات صنفی شان را پیگیری کنند.
وی از دولت خواست به عنوان ضلع سوم هرم کارگر،کارفرما و دولت، حمایت ها را افزایش دهد.
معاون آموزش خانه کارگر گفت: متاسفانه آرای دیوان عدالت در شکایت های مربوط به کارگران موجب شده کارفرمایان قرارداد کار موقت امضا کنند و قرارداد سفید امضا نیز یکی از معضلاتی است که از سال 73 بر اساس رای دیوان عدالت اداری شکل گرفت.

[ سه شنبه 92/11/22 ] [ 7:29 صبح ] [ پده بلند ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

من روستایی هستم در شهرستان رابر کرمان که مردمانش خونگرم و مهمان پذیرند اما این روستا برخی امکانات را ندارد و نیاز به اردوهای جهادی دانشجو ها دارد .
.................. لینک های ویژه
http://www.parsiblog.com
........
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
.............

.

...........
...............

.............++

برای نمایش تصاویر گالری کلیک کنید


کد گالری

***
قالب میهن بلاگ تقویم جلالی

***** ********+
امکانات وب


بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 34
کل بازدیدها: 335985

دریافت کد آهنگ

تاشهدا باشهداتاشهدا باشهدا

........////////////////1 ....................
هاست و دامنه-وبلاگ
...............

دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

******

مترجم سایت

مترجم سایت

*****
k2cod go Up
******

mouse code

کد ماوس

******
وبلاگکد لوگوی نوروز
,,,,,,,,,,,,,
هاست و دامنه-وبلاگ
,,,,,,,,,,,,,
هاست و دامنه-وبلاگ
.........

آپلود عکس

آپلود عکس