**************فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
مشکل روستاها - روستای پده بلند
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روستای پده بلند
روستای خوش آب و هوا در شهرستان رابر کرمان 
نویسندگان
خرید آسان
<"> فروش استثنایی محصولات دامی و کشاورزی روستا ........... برای خرید محصولات پیام بگذارید>> تماس با ما b> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ......................................1
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

......................................

......................................

.......................................

........................................

........................................

................................... ------------------ ................... ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,2 ,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,

اگر بخواهی خانه ای در روستا درست کنی باید از هفت خوان منابع طبیعی رد بشوی هفت خوانی که برای روستایی فقیر بیچاره است والا خان زاده ها و برخی غریبه ها در زمین خواری گوی سبقت را ازهم ربوده اند .

به نظر من هرچه گنج و میراث فرهنگی بود به یغما رفت ،و با گنج یاب برخی سارقین همه روستا را شب ها گشتند و هرچه گور مرده بود نبش کردند ،آسیاب آبی را به طمع الماسش ویران کردند و برخی کوه کمرها را شخم زدند و این جوان روستایی بود که باید حسرت این تاراج را می خورد ،چرا که از یک طرف قانون دستش را بسته بود و از طرف دیگر گروههایی مافیایی گنج یاب به ریشش می خندیند .

اگر از فرط نبود غذا در خانه برای شکار ماهی یا پرنده ای جوان روستایی به شکار برود اورا محیط بان دستگیر می کند و اذیت می کند اما برخی خان زاده ها و نور چشمی ها با سهمیه به اصطلاح قانونی حتی به لل تیهو ها هم رحم نمیکنند .حتی برخی خبرها از شکار گراز به گوش می رسد ،بله تعجب نکن ،خوک را می خورند و تا صبح به روستایی هم می خندند که از این گوشت بی بهره است ،و برای حرام بودنش هم دلیل می آورند و فلسفه می چینند .

روستایی بیچاره صبح با تلی از خاکستر آتش خوشگذرانها بر می خورد و حتی با بطری هایی که ساخت آمریکا بودنشان گمان مشروب را قطعی می کند .

کاش یک پاسگاه در این روستاهای دورافتاده بود تا من سربازی ام را همین جا می گذراندم و اجازه ترانزیت بین المللی مواد مخدر  را از جاده قدرودخانه هلیل رود می گرفتم .بله جاده ای که منتهی می شود به زادگاه سردار .و جلوی تردد های مشکوک را می گرفتم ،کاش.

 


[ پنج شنبه 95/8/6 ] [ 11:44 عصر ] [ پده بلند ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

من روستایی هستم در شهرستان رابر کرمان که مردمانش خونگرم و مهمان پذیرند اما این روستا برخی امکانات را ندارد و نیاز به اردوهای جهادی دانشجو ها دارد .
.................. لینک های ویژه
http://www.parsiblog.com
........
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
.............

.

...........
...............

.............++

برای نمایش تصاویر گالری کلیک کنید


کد گالری

***
قالب میهن بلاگ تقویم جلالی

***** ********+
امکانات وب


بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 56
کل بازدیدها: 335764

دریافت کد آهنگ

تاشهدا باشهداتاشهدا باشهدا

........////////////////1 ....................
هاست و دامنه-وبلاگ
...............

دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

******

مترجم سایت

مترجم سایت

*****
k2cod go Up
******

mouse code

کد ماوس

******
وبلاگکد لوگوی نوروز
,,,,,,,,,,,,,
هاست و دامنه-وبلاگ
,,,,,,,,,,,,,
هاست و دامنه-وبلاگ
.........

آپلود عکس

آپلود عکس