**************فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
ما همواره براساس منطق و گفتمان خود در مذاکرات آلماتی شرکت کرهایم - روستای پده بلند
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روستای پده بلند
روستای خوش آب و هوا در شهرستان رابر کرمان 
نویسندگان
خرید آسان
<"> فروش استثنایی محصولات دامی و کشاورزی روستا ........... برای خرید محصولات پیام بگذارید>> تماس با ما b> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ......................................1
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

......................................

......................................

.......................................

........................................

........................................

................................... ------------------ ................... ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,2 ,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,
سعید جلیلی در جمع نخبگان دانشگاهی مشهد / 2
اصلاح ساختار اداری و اجرایی متناسب با گفتمان انقلاب اسلامی

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر ضرورت توجه به جریان تردید در انتخابات گفت: اولویت نخست هر دولت باید اصلاح ساختار اجرایی و اداری متناسب با گفتمان انقلاب اسلامی باشد.

خبرگزاری فارس: اصلاح ساختار اداری و اجرایی متناسب با گفتمان انقلاب اسلامی

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید جلیلی دقایقی پیش در جمع نخبگان دانشگاهی و طلاب مشهد در محل تالاب رازی دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران نه تنها در منطقه، بلکه با قدرت‌های بزرگ جهانی هماوردی می‌کند.

وی افزود:‌ امروز جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌های عظیمی دارد که باید از آنها استفاده صحیح شود؛ در جنگ اراده‌ها و تقابل گفتمان‌ها باید از این ظرفیت‌های عظیم در مسیر پیروزی استفاده کنیم.

جلیلی با بیان اینکه انتخابات خردادماه سال 88 مشارکت گسترده و رقابت تنگاتنگ بود، خاطرنشان کرد: انتخابات 88 فرصتی برای توطئه‌گران و دشمنان نظام بود؛ آنها از این فرصت با ترفندهای مختلف برای ایجاد اختلافات داخلی استفاده کردند که متأسفانه شاهد بروز فتنه از همین ناحیه در سال 88 بودیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: جمهوری اسلامی ایران در منطقه نقش تعیین‌کننده داشته و امروز دشمنان نظام بر این امر واقف بوده و از همین حیث به دنبال ایجاد اختلاف درونی برای ایجاد منازعات و اختلافات میان ملل اسلامی هستند.

وی با اذعان این مطلب که پس از فتنه و انحراف شاهد بروز و ظهور جریان دیگری در تقابل با نظام اسلامی هستیم، تصریح کرد:‌ عده‌ای شروع کرده‌اند به اینکه ما را در مسائل مختلف دچار تردید کنند؛ در این تردید مقاومت، پیشرفت و گفتمان انقلاب اسلامی نیز مورد شک قرار می‌گیرد.

جلیلی ادامه داد: اگر کسانی بخواهند جریان تردید را دنبال کنند به طور حتم از گفتمان اسلام ناب دور خواهند شد و به طریقی در مقابل این گفتمان قرار می‌گیرند.

به گفته وی، آنان می‌خواهند با ایجاد تردید در ظرفیت‌های کشور، توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را به مخاطره اندازند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد:‌ باید دولت یازدهم با تکیه بر نقاط مثبت دولت‌های گذشته و رفع نقاط ضعف بکوشد تا از ظرفیت‌های انسانی و طبیعی حداکثر استفاده را برده و نگاه روبه‌ رشد داشته باشد.

جلیلی افزود: کسانی که جریان تردید را دنبال می‌کنند به دنبال این هستند که داشته‌هایمان را نادیده گرفت و نداشته‌هایمان را به رخ‌مان بکشند. ما باید در مقابل این جریان مقاومت کرده و به احیای گفتمان انقلاب اسلامی بپردازیم.

وی با تأکید براینکه نظام سلطه در چارچوب تحریم و مسئله سوریه قصد دارد، ایران را دچار تزلزل کند، اذعان داشت: امروز نظام سلطه از دو مسیر سوریه و تحریم به ایجاد تزلزل در جمهوری اسلامی ایران پرداخت که به صراحت می‌توان گفت امروز مقاومت حرف اول را در سوریه می‌زند و همچنین در تحریم‌ها نیز نه تنها تهدید نشدیم، بلکه تمامی آنها را به فرصت تبدیل کردیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود:‌ یکی از راهکارهای جریان تردید این است که برای ما شاخص‌های کاذب را جایگزین شاخص‌های حقیقی کرده و از این طریق ما را دچار تردید و دوگانی می‌کند.

جلیلی تصریح کرد: باید به این نکته توجه داشته باشیم که مسائل اینچنینی را نباید تنش‌زدایی کرد؛ بلکه باید با تهدیدزدایی پیگیری کنیم، این یعنی پیشگیری قبل از وقوع حادثه.

وی یادآور شد: این مسئله که ابرقدرت‌های جهانی در مورد ایران به اجماع می‌رسند؛ یعنی ایران در موضع ضعف نبوده و بلکه این از نقاط قوت ایران اسلامی به شمار می‌رود.

به گفته جلیلی، ما نباید از ظرفیت‌ها غافل شده و مطابق با هنر امام راحل از تمامی ظرفیت‌ها در مسیر گفتمان اسلام ناب کمک بگیریم.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور دولت یازدهم باید استفاده از ظرفیت‌ها را بر مبنای اسلام ناب در رأس عملکرد خود قرار دهد، گفت: باید به واسطه استفاده از ظرفیت‌های عظیم، حماسه‌های پیاپی خلق کنیم و این یکی از وظایف مهم دولت یازدهم است.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این مطلب که هیچ یک از کاندیداها نباید برای خود گارانتی و تضمینی قائل شوند، خاطرنشان کرد: فردی که به صراحت و اطمینان اعلام می‌کند، گارانتی و تضمین دارد و هیچگاه زاویه‌ای با نظام نخواهد داشت همان لحظه، لحظه سقوط وی است؛‌ ما باید همواره خود و اعمال خود را در نظر داشته باشیم و نظارت در رفتار را در رأس اهداف خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: در بحث انتخابات آحاد جامعه قهرمان بوده و نباید در این میان دنبال قهرمان بگردیم.

جلیلی با تأکید براینکه یکی از وظایف مهم دولت یازدهم اصلاح ساختار اداری و اجرایی کشور است، یادآور شد:‌ امروز باید در نظر داشته باشیم که با این وضعیت اقتصادی به اصلاح ساختار اداری و اجرایی پرداخته و همچنین مسائل کشور را ریشه‌ای حل کنیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: در این شرایط باید تصمیمات ریشه‌ای گرفت و با تصمیمات مقطعی مشکلی حل نمی‌شود.

به گفته جلیلی، اولویت نخست هر دولت ساختار اجرایی و اداری متناسب با گفتمان انقلاب اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: دوستی با ملت اسرائیل قابل دفاع نیست.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید در مسیر مدیریت کشور سازوکارهای متناسب با فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی داشته باشیم، گفت: برای اداره صحیح کشور باید از سازوکارهای متناسب با کشور خود استفاده کرده و در این مسیر تفکر بسیجی بسیار حائز اهمیت است.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه از برخی حوادث فتنه 88 یاد کرد و گفت: فتنه 88 طراحی سنگین برای انتقام‌گیری از نظام بود؛ نباید فتنه را ساده نگاه کنیم، چراکه داستانی مدیریت شده از مرکز که همان خارج از کشور بود و همچنین بخش‌های اجرایی به دست مخالفان داخلی سپرده شده بود.

جلیلی متذکر شد: به تعبیر مقام معظم رهبری ظلم بزرگی بود و ما باید از تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد امنیت بر مبنای ایمان و عدالت استفاده کنیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر قدرت ایران در بحث سفر آلماتی اظهار داشت: ما همواره براساس منطق و گفتمان خود در مذاکرات آلماتی شرکت کره‌ایم و به صراحت اعلام می‌کنیم از موضع منطق و گفتمان خود در مذاکرات آلماتی حمایت کرده‌ایم و امروز گزارش‌ها و اخبار حاکی از مقاومت و پیشرفت ایران بر مبنای چارچوب‌های اسلام ناب در این مذاکرات است.


[ سه شنبه 92/3/21 ] [ 1:33 صبح ] [ پده بلند ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

من روستایی هستم در شهرستان رابر کرمان که مردمانش خونگرم و مهمان پذیرند اما این روستا برخی امکانات را ندارد و نیاز به اردوهای جهادی دانشجو ها دارد .
.................. لینک های ویژه
http://www.parsiblog.com
........
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
.............

.

...........
...............

.............++

برای نمایش تصاویر گالری کلیک کنید


کد گالری

***
قالب میهن بلاگ تقویم جلالی

***** ********+
امکانات وب


بازدید امروز: 37
بازدید دیروز: 16
کل بازدیدها: 336088

دریافت کد آهنگ

تاشهدا باشهداتاشهدا باشهدا

........////////////////1 ....................
هاست و دامنه-وبلاگ
...............

دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

******

مترجم سایت

مترجم سایت

*****
k2cod go Up
******

mouse code

کد ماوس

******
وبلاگکد لوگوی نوروز
,,,,,,,,,,,,,
هاست و دامنه-وبلاگ
,,,,,,,,,,,,,
هاست و دامنه-وبلاگ
.........

آپلود عکس

آپلود عکس