**************فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
وی خاطر نشان کرد: امیدواریم خدا دلها را به سمت کسی متمایل کند که - روستای پده بلند
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روستای پده بلند
روستای خوش آب و هوا در شهرستان رابر کرمان 
نویسندگان
خرید آسان
<"> فروش استثنایی محصولات دامی و کشاورزی روستا ........... برای خرید محصولات پیام بگذارید>> تماس با ما b> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ......................................1
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

......................................

......................................

.......................................

........................................

........................................

................................... ------------------ ................... ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,2 ,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,
در خلال سفر به شهرستانهای استان تهران صورت گرفت
ولایتی در ادامه به اقدامات رسانه‌های بیگانه در آستانه انتخابات اشاره کرد و گفت: رسانه‌های بیگانه در انتخابات 24 خرداد متوجه شده‌اند سرو صداهایی که به راه انداخته‌اند نشان می‌دهد که انتخابات ما مهم است چرا که سالانه چندین انتخاب در جهان برگزار می‌شود ولی غرب به آن نمی‌پردازد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، حضور پرشور مردم اسلامشهر در سخنرانی بعد از ظهر امروز علی اکبر ولایتی که با سر دادن شعارهایی چون "صلی علی محمد، یاور رهبر آمد"، "با ولایتی، با ولایتیم" و "دکتر سلام، تحریم تمام" باعث شد تا علی رغم گرمای هوا، سخنرانی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در فضایی خاص و حماسی برگزار شود.

مشاور مقام معظم رهبری، در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغاز سال جاری این سال را به عنوان حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی معرفی کردند و این دو کلمه مبارک نتیجه آسیب شناسی ایشان از وضعیت جامعه بود، تصریح کرد: باید در مسائل داخلی و خارجی یک حرکت حماسی با حضور تمامی مردم انجام دهیم و این حماسه سیاسی روز 24 خرداد با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای عملی خواهد شد.

ولایتی همچنین یادآور شد: در راستای حماسه اقتصادی نیز مشکلاتی از جمله گرانی، تورم، بیکاری، مسکن و.... وجود دارد که باید در سایه حماسه اقتصادی حل شود.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که نسبت به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف پایبند هستیم، گفت: باید در حفظ غنی سازی و استفاده صلح آمیز از آن پای بند باشیم و در صحنه بین المللی نیز تا آخر در مقابل زیاده خواهی‌های برخی کشورها بایستیم و مقاومت کنیم اما مقاومت صرفا گفتن نیست باید مقاومت مدبرانه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ظرفیت جمهوری اسلامی ایران برای توسعه با کشورهای دیگر بسیار بالاست به گونه‌ای که در 6 اجلاس بیداری اسلامی که با حضور بیش از 95 درصد کشورهای دعوت شده برگزار شد نشان می‌دهد باید از این ظرفیت استفاده شود و در عین توجه به اصول و رهنمودهای رهبر انقلاب در عرصه سیاست خارجی، تلاش برای توسعه روابط خارجی مد نظر باشد.

ولایتی در ادامه تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات یک مصرع حماسه سیاسی است و معتقدم حماسه سیاسی مقدم برحماسه اقتصادی است.

ولایتی در ادامه اظهار داشت: رهبرمعظم انقلاب اسلامی فقط رهبر ایران نبوده بلکه رهبر کل جهان اسلام هستند طوری که مردم مسلمان جهان نیز این امر را قبول دارند.

ولایتی در ادامه به اقدامات رسانه‌های بیگانه در آستانه انتخابات اشاره کرد و گفت: رسانه‌های بیگانه در انتخابات 24 خرداد متوجه شده‌اند سرو صداهایی که به راه انداخته‌اند نشان می‌دهد که انتخابات ما مهم است چرا که سالانه چندین انتخاب در جهان برگزار می‌شود ولی غرب به آن نمی‌پردازد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم خدا دل‌ها را به سمت کسی متمایل کند که هیچ زاویه‌ای با رهبری نداشته باشند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه اظهار داشت: همان گونه که انتظار داریم دولتی سرکار بیاید و مشکلات را حل کند باید دولت آینده در خصوص بیکاری، تورم، اشتغال، مسکن،‌ازدواج و... گام عملی بردارد.

ولایتی همچنین با تشریح برنامه‌های خود گفت: واگذاری مالکیت مسکن مهر به صاحبان آن‌ها، اختصاص ردیف بودجه‌ای مستقل به بیماران صعب العلاج، ایجاد بیمه سلامت ایرانیان و.... از جمله کارهای دولت ما خواهد بود.

[ سه شنبه 92/3/21 ] [ 2:13 صبح ] [ پده بلند ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

من روستایی هستم در شهرستان رابر کرمان که مردمانش خونگرم و مهمان پذیرند اما این روستا برخی امکانات را ندارد و نیاز به اردوهای جهادی دانشجو ها دارد .
.................. لینک های ویژه
http://www.parsiblog.com
........
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
.............

.

...........
...............

.............++

برای نمایش تصاویر گالری کلیک کنید


کد گالری

***
قالب میهن بلاگ تقویم جلالی

***** ********+
امکانات وب


بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 16
کل بازدیدها: 336080

دریافت کد آهنگ

تاشهدا باشهداتاشهدا باشهدا

........////////////////1 ....................
هاست و دامنه-وبلاگ
...............

دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

******

مترجم سایت

مترجم سایت

*****
k2cod go Up
******

mouse code

کد ماوس

******
وبلاگکد لوگوی نوروز
,,,,,,,,,,,,,
هاست و دامنه-وبلاگ
,,,,,,,,,,,,,
هاست و دامنه-وبلاگ
.........

آپلود عکس

آپلود عکس