**************فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
ولایتی خاطر نشان کرد: باید با کسانی که مرزبندی با فتنهگران دارند - روستای پده بلند
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روستای پده بلند
روستای خوش آب و هوا در شهرستان رابر کرمان 
نویسندگان
خرید آسان
<"> فروش استثنایی محصولات دامی و کشاورزی روستا ........... برای خرید محصولات پیام بگذارید>> تماس با ما b> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ......................................1
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

......................................

......................................

.......................................

........................................

........................................

................................... ------------------ ................... ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,2 ,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,
دکتر ولایتی در مسجد جامع بازار:
وی با بیان اینکه وقتی انتخابات پرشور باشد، نظام از پشتیبانی قوی ملت برخوردار بوده و کسی جرات نمی‌کند چیزی بگوید، تصریح کرد: کسی باید سرکار بیاید که جلوی زیاده خواهی‌ها بایستد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، پس از دعوت های متعدد نمایندگان اقشار مختلف حاضر در بازار تهران برای دیدار و گفتگو با علی اکبر ولایتی، این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش از ظهر امروز دوشنبه در مسجد جامع حضرت امام خمینی(ره) بازار حضور یافت و در جمع بازاریان، اصناف و تشکل‌های اسلامی بازار، به تشریح فضای سیاسی و اقتصادی کشور و برنامه های خود پرداخت.

وی با اشاره به ضرورت حل مسائل اقتصای در داخل و بازسازی روابط خارجی گفت: باید مسائل مهم خارجی با تدبیر حل و فصل شود و مقاومت مدبرانه در برابر زیاده‌خواهی‌ها داشته باشیم چراکه مقاومت، صرفا نه گفتن نیست.

ولایتی تصریح کرد: معتقدم در خصوص حقوق هسته‌ای خودمان همان گونه که رهبر معظم انقلاب تدوین کردند راهبرد ایشان را پیگیری کنیم.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با بیان اینکه باید هزینه‌های مقاومت در برابر بیگانگان و حفظ استقلال به حداقل برسد و باید تدبیر و ابتکار نیز در این زمینه داشته باشیم، هدف از این کار را اینگونه توصیف کرد: تا در سال 1404 یعنی پایان سند چشم انداز 20 ساله جمهوری اسلامی ایران به کشوری تاثیرگذار در منطقه تبدیل شود.

ولایتی با بیان این که روابط سیاسی و دیپلماسی زمینه ساز تغییر روابط خارجی است، گفت: باید با استفاده از این مهم در حوزه‌های مختلف صنعتی، هنری، فرهنگی و علمی با دیگر کشورها رابطه داشته باشیم.

وی اظهار داشت: برخی کشورها که همانند جمهوری اسلامی ایران استقلال ندارند، نمی‌توانند با کشورهای دیگر رابطه برقرار کنند ولی ما به برکت مدیریت حضرت امام(ره) و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری استقلال داریم و بدون این که نگرانی داشته باشیم می‌توانیم به صورت مستقل حرف خودمان را بزنیم.

ولایتی که 16 سال سکاندار وزارت امورخارجه ایران بوده است، تصریح کرد: می‌توان و باید حقوق هسته‌ای را حفظ کرد و در چارچوب ارزش‌های انقلاب و خطوطی که مقام معظم رهبری ترسیم می‌کند، حرکت کنیم.

وی با بیان این که دیپلماسی فقط "نه گفتن و خطابه خواندن نیست" گفت: باید کار مثبتی در این زمینه انجام دهیم و بدون داشتن روابط خارجی خوب امکان حل مشکلات اقتصادی وجود ندارد.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه به نقش بازاریان اشاره کرد و گفت: بازاری‌ها همواره نقش اساسی در تحولات ایران داشتند، چه در تاریخ مشروطه چه در تحریم تنابکو و ملی شدن صنعت نفت و چه در انقلاب دفاع مقدس.

وی تصریح کرد: بازاریان به این امر واقفتند که مشکلات به خاطر بی‌تدبیری بوده و تقصیر نظام نیست.

ولایتی با بیان این که حکومتی که مردم سالاری دینی داشته باشد مردم به آن رای دادند، گفت: اذعان کشورهایی که بیداری اسلامی در آن صورت گرفته است الگوی آن‌ها جمهوری اسلامی ایران بوده و باید به این مهم توجه شود چرا که ما تکیه گاه مسلمانان جهان هستیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه باید به کار اصناف نظارت شود ولی این نظارت می‌بایست از سوی خود اصناف باشد و این یعنی اعتماد به مردم، افزود: کسانی که از رانت دولتی برخوردار هستند بازار را خراب می‌کنند و وظیفه دولت تعادل بازار است چرا که با ضرب و شتم نمی‌شود بازار را تنظیم کرد.

ولایتی با بیان این که روح حاکم بر اصل 44 قانون اساسی اجرا نشده است گفت: قانون نظام صنفی باید اجرا شده و برای پرداخت وام‌های بانکی به تولید نیز فکری صورت گیرد.

مشاور مقام معظم رهبری در ادامه خاطر نشان کرد: 24 خرداد با حضور پرشور پای صندوق‌های رای جواب کوبنده‌ای به کسانی که در حال توطئه هستند، بدهند.

وی با بیان اینکه وقتی انتخابات پرشور باشد، نظام از پشتیبانی قوی ملت برخوردار بوده و کسی جرات نمی‌کند چیزی بگوید، تصریح کرد: کسی باید سرکار بیاید که جلوی زیاده خواهی‌ها بایستد در رابطه با آمریکا نیز مشروط به دست برداشتن آمریکا از زورگویی است.

این صاحب نظر مسائل بین الملل اظهار داشت: می‌بایست کسی بر سر کار بیاید که خودش حاشیه نداشته باشد و به فامیل و اطرافیان خود رانت ندهد و کسی که سابقه مبارزه با فساد دارد انتخاب شود.

ولایتی خاطر نشان کرد: باید با کسانی که مرزبندی با فتنه‌گران دارند، تعامل کرد و باید کسی که در راس کشور قرار می‌گیرد تابع نظر مقام معظم رهبری بوده با وی زاویه نداشته باشد چرا که این زاویه مشکل آفرین است.

[ سه شنبه 92/3/21 ] [ 2:17 صبح ] [ پده بلند ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

من روستایی هستم در شهرستان رابر کرمان که مردمانش خونگرم و مهمان پذیرند اما این روستا برخی امکانات را ندارد و نیاز به اردوهای جهادی دانشجو ها دارد .
.................. لینک های ویژه
http://www.parsiblog.com
........
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
.............

.

...........
...............

.............++

برای نمایش تصاویر گالری کلیک کنید


کد گالری

***
قالب میهن بلاگ تقویم جلالی

***** ********+
امکانات وب


بازدید امروز: 34
بازدید دیروز: 16
کل بازدیدها: 336085

دریافت کد آهنگ

تاشهدا باشهداتاشهدا باشهدا

........////////////////1 ....................
هاست و دامنه-وبلاگ
...............

دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

******

مترجم سایت

مترجم سایت

*****
k2cod go Up
******

mouse code

کد ماوس

******
وبلاگکد لوگوی نوروز
,,,,,,,,,,,,,
هاست و دامنه-وبلاگ
,,,,,,,,,,,,,
هاست و دامنه-وبلاگ
.........

آپلود عکس

آپلود عکس