**************فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
خرداد 92 - روستای پده بلند
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روستای پده بلند
روستای خوش آب و هوا در شهرستان رابر کرمان 
نویسندگان
خرید آسان
<"> فروش استثنایی محصولات دامی و کشاورزی روستا ........... برای خرید محصولات پیام بگذارید>> تماس با ما b> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ......................................1
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

......................................

......................................

.......................................

........................................

........................................

................................... ------------------ ................... ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,2 ,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,
دکتر ولایتی در مسجد جامع بازار:
وی با بیان اینکه وقتی انتخابات پرشور باشد، نظام از پشتیبانی قوی ملت برخوردار بوده و کسی جرات نمی‌کند چیزی بگوید، تصریح کرد: کسی باید سرکار بیاید که جلوی زیاده خواهی‌ها بایستد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، پس از دعوت های متعدد نمایندگان اقشار مختلف حاضر در بازار تهران برای دیدار و گفتگو با علی اکبر ولایتی، این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش از ظهر امروز دوشنبه در مسجد جامع حضرت امام خمینی(ره) بازار حضور یافت و در جمع بازاریان، اصناف و تشکل‌های اسلامی بازار، به تشریح فضای سیاسی و اقتصادی کشور و برنامه های خود پرداخت.

وی با اشاره به ضرورت حل مسائل اقتصای در داخل و بازسازی روابط خارجی گفت: باید مسائل مهم خارجی با تدبیر حل و فصل شود و مقاومت مدبرانه در برابر زیاده‌خواهی‌ها داشته باشیم چراکه مقاومت، صرفا نه گفتن نیست.

ولایتی تصریح کرد: معتقدم در خصوص حقوق هسته‌ای خودمان همان گونه که رهبر معظم انقلاب تدوین کردند راهبرد ایشان را پیگیری کنیم.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با بیان اینکه باید هزینه‌های مقاومت در برابر بیگانگان و حفظ استقلال به حداقل برسد و باید تدبیر و ابتکار نیز در این زمینه داشته باشیم، هدف از این کار را اینگونه توصیف کرد: تا در سال 1404 یعنی پایان سند چشم انداز 20 ساله جمهوری اسلامی ایران به کشوری تاثیرگذار در منطقه تبدیل شود.

ولایتی با بیان این که روابط سیاسی و دیپلماسی زمینه ساز تغییر روابط خارجی است، گفت: باید با استفاده از این مهم در حوزه‌های مختلف صنعتی، هنری، فرهنگی و علمی با دیگر کشورها رابطه داشته باشیم.

وی اظهار داشت: برخی کشورها که همانند جمهوری اسلامی ایران استقلال ندارند، نمی‌توانند با کشورهای دیگر رابطه برقرار کنند ولی ما به برکت مدیریت حضرت امام(ره) و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری استقلال داریم و بدون این که نگرانی داشته باشیم می‌توانیم به صورت مستقل حرف خودمان را بزنیم.

ولایتی که 16 سال سکاندار وزارت امورخارجه ایران بوده است، تصریح کرد: می‌توان و باید حقوق هسته‌ای را حفظ کرد و در چارچوب ارزش‌های انقلاب و خطوطی که مقام معظم رهبری ترسیم می‌کند، حرکت کنیم.

وی با بیان این که دیپلماسی فقط "نه گفتن و خطابه خواندن نیست" گفت: باید کار مثبتی در این زمینه انجام دهیم و بدون داشتن روابط خارجی خوب امکان حل مشکلات اقتصادی وجود ندارد.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه به نقش بازاریان اشاره کرد و گفت: بازاری‌ها همواره نقش اساسی در تحولات ایران داشتند، چه در تاریخ مشروطه چه در تحریم تنابکو و ملی شدن صنعت نفت و چه در انقلاب دفاع مقدس.

وی تصریح کرد: بازاریان به این امر واقفتند که مشکلات به خاطر بی‌تدبیری بوده و تقصیر نظام نیست.

ولایتی با بیان این که حکومتی که مردم سالاری دینی داشته باشد مردم به آن رای دادند، گفت: اذعان کشورهایی که بیداری اسلامی در آن صورت گرفته است الگوی آن‌ها جمهوری اسلامی ایران بوده و باید به این مهم توجه شود چرا که ما تکیه گاه مسلمانان جهان هستیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه باید به کار اصناف نظارت شود ولی این نظارت می‌بایست از سوی خود اصناف باشد و این یعنی اعتماد به مردم، افزود: کسانی که از رانت دولتی برخوردار هستند بازار را خراب می‌کنند و وظیفه دولت تعادل بازار است چرا که با ضرب و شتم نمی‌شود بازار را تنظیم کرد.

ولایتی با بیان این که روح حاکم بر اصل 44 قانون اساسی اجرا نشده است گفت: قانون نظام صنفی باید اجرا شده و برای پرداخت وام‌های بانکی به تولید نیز فکری صورت گیرد.

مشاور مقام معظم رهبری در ادامه خاطر نشان کرد: 24 خرداد با حضور پرشور پای صندوق‌های رای جواب کوبنده‌ای به کسانی که در حال توطئه هستند، بدهند.

وی با بیان اینکه وقتی انتخابات پرشور باشد، نظام از پشتیبانی قوی ملت برخوردار بوده و کسی جرات نمی‌کند چیزی بگوید، تصریح کرد: کسی باید سرکار بیاید که جلوی زیاده خواهی‌ها بایستد در رابطه با آمریکا نیز مشروط به دست برداشتن آمریکا از زورگویی است.

این صاحب نظر مسائل بین الملل اظهار داشت: می‌بایست کسی بر سر کار بیاید که خودش حاشیه نداشته باشد و به فامیل و اطرافیان خود رانت ندهد و کسی که سابقه مبارزه با فساد دارد انتخاب شود.

ولایتی خاطر نشان کرد: باید با کسانی که مرزبندی با فتنه‌گران دارند، تعامل کرد و باید کسی که در راس کشور قرار می‌گیرد تابع نظر مقام معظم رهبری بوده با وی زاویه نداشته باشد چرا که این زاویه مشکل آفرین است.

[ سه شنبه 92/3/21 ] [ 2:17 صبح ] [ پده بلند ] [ نظرات () ]
در خلال سفر به شهرستانهای استان تهران صورت گرفت
ولایتی در ادامه به اقدامات رسانه‌های بیگانه در آستانه انتخابات اشاره کرد و گفت: رسانه‌های بیگانه در انتخابات 24 خرداد متوجه شده‌اند سرو صداهایی که به راه انداخته‌اند نشان می‌دهد که انتخابات ما مهم است چرا که سالانه چندین انتخاب در جهان برگزار می‌شود ولی غرب به آن نمی‌پردازد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، حضور پرشور مردم اسلامشهر در سخنرانی بعد از ظهر امروز علی اکبر ولایتی که با سر دادن شعارهایی چون "صلی علی محمد، یاور رهبر آمد"، "با ولایتی، با ولایتیم" و "دکتر سلام، تحریم تمام" باعث شد تا علی رغم گرمای هوا، سخنرانی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در فضایی خاص و حماسی برگزار شود.

مشاور مقام معظم رهبری، در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغاز سال جاری این سال را به عنوان حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی معرفی کردند و این دو کلمه مبارک نتیجه آسیب شناسی ایشان از وضعیت جامعه بود، تصریح کرد: باید در مسائل داخلی و خارجی یک حرکت حماسی با حضور تمامی مردم انجام دهیم و این حماسه سیاسی روز 24 خرداد با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای عملی خواهد شد.

ولایتی همچنین یادآور شد: در راستای حماسه اقتصادی نیز مشکلاتی از جمله گرانی، تورم، بیکاری، مسکن و.... وجود دارد که باید در سایه حماسه اقتصادی حل شود.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که نسبت به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف پایبند هستیم، گفت: باید در حفظ غنی سازی و استفاده صلح آمیز از آن پای بند باشیم و در صحنه بین المللی نیز تا آخر در مقابل زیاده خواهی‌های برخی کشورها بایستیم و مقاومت کنیم اما مقاومت صرفا گفتن نیست باید مقاومت مدبرانه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ظرفیت جمهوری اسلامی ایران برای توسعه با کشورهای دیگر بسیار بالاست به گونه‌ای که در 6 اجلاس بیداری اسلامی که با حضور بیش از 95 درصد کشورهای دعوت شده برگزار شد نشان می‌دهد باید از این ظرفیت استفاده شود و در عین توجه به اصول و رهنمودهای رهبر انقلاب در عرصه سیاست خارجی، تلاش برای توسعه روابط خارجی مد نظر باشد.

ولایتی در ادامه تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات یک مصرع حماسه سیاسی است و معتقدم حماسه سیاسی مقدم برحماسه اقتصادی است.

ولایتی در ادامه اظهار داشت: رهبرمعظم انقلاب اسلامی فقط رهبر ایران نبوده بلکه رهبر کل جهان اسلام هستند طوری که مردم مسلمان جهان نیز این امر را قبول دارند.

ولایتی در ادامه به اقدامات رسانه‌های بیگانه در آستانه انتخابات اشاره کرد و گفت: رسانه‌های بیگانه در انتخابات 24 خرداد متوجه شده‌اند سرو صداهایی که به راه انداخته‌اند نشان می‌دهد که انتخابات ما مهم است چرا که سالانه چندین انتخاب در جهان برگزار می‌شود ولی غرب به آن نمی‌پردازد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم خدا دل‌ها را به سمت کسی متمایل کند که هیچ زاویه‌ای با رهبری نداشته باشند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه اظهار داشت: همان گونه که انتظار داریم دولتی سرکار بیاید و مشکلات را حل کند باید دولت آینده در خصوص بیکاری، تورم، اشتغال، مسکن،‌ازدواج و... گام عملی بردارد.

ولایتی همچنین با تشریح برنامه‌های خود گفت: واگذاری مالکیت مسکن مهر به صاحبان آن‌ها، اختصاص ردیف بودجه‌ای مستقل به بیماران صعب العلاج، ایجاد بیمه سلامت ایرانیان و.... از جمله کارهای دولت ما خواهد بود.

[ سه شنبه 92/3/21 ] [ 2:13 صبح ] [ پده بلند ] [ نظرات () ]
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از اعلام حمایت اکثریت اعضای این تشکل از علی‌اکبر ولایتی خبر داد.
 آیت‌الله محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای از اعلام حمایت اکثریت قاطع اعضای این جامعه از علی‌اکبر ولایتی  در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم خبر داد.

در این اطلاعیه،‌ با اشاره به اظهارنظر و گمانه‌زنی‌های متعدد برخی رسانه‌ها درباره نظر جامعه مدرسین درخصوص انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم اعلام شده است: بر اساس مصوبه جلسه رسمی روز جمعه دهم خردادماه جاری مقرر شد جلسه فوق‌العاده تشکیل شود.

این اطلاعیه می‌افزاید: این جلسه در روز شنبه 11/3/92 تشکیل شد که پس از بحث و تبادل نظر درباره نامزدهای ریاست‌جمهوری نظر اکثریت اعضاء به جناب آقای دکتر علی‌اکبر ولایتی معطوف گردید.

آیت‌الله یزدی در اطلاعیه خود خاطرنشان کرد که این نظر مورد تأئید کتبی تعداد متنابهی از دیگر اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم قرار گرفته است.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان اطلاعیه خود با دعوت از همه رسانه‌های گروهی بر رعایت اخلاق رسانه‌ای ابراز امیدواری کرد با تلاش همگان روز 24 خرداد با خلق حماسه سیاسی دیگر شاهد حضور پرشور و آگاهانه ملت شریف ایران پای صندوق‌های رأی باشیم.


[ سه شنبه 92/3/21 ] [ 2:10 صبح ] [ پده بلند ] [ نظرات () ]

به نام دوست

آیا می دانید که :

دکتر علی اکبر ولایتی در زمان تصدی وزارت امور خارجه هیچ حقوقی بابت فعالیت های خود از آن محل دریافت نکرد ؟!!!

دکتر ولایتی

دکتر ولایتی در جمع مردم رباط‌ کریم:
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل تاکید کرد: سالهاست با رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تلاش کرده ایم و جایگاه ایران هر ساله بالاتر رفته است، لذا هیچگاه از حقوق خود از جمله حقوق هسته‌ ای و غنی سازی در مقابل زیاده خواهان و سلطه گران کوتاه نمی آییم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، صدها نفر از مردم رباط‌کریم ظهر امروز در مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) میزبان دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی بودند و ولایتی در این دیدار صمیمانه با اشاره به اهمیت روابط خارجی کشور یادآور شد: ما باید بدون تردید در حوزه روابط خارجی فعال باشیم. باید کسانی که در سیاست خارجی فعالیت دارند راه مقابله با تحریم‌ها را پیدا کنند، ضمن اینکه باید بر این رهنمود مقام معظم رهبری در حفظ دستاوردهای هسته‌ای تاکید داشته باشیم و همچنین مقاومت مدبرانه نیز در نظرمان باشد.

وی تاکید کرد: سالهاست با رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تلاش کرده ایم و جایگاه ایران هر ساله بالاتر رفته است، لذا هیچگاه از حقوق خود از جمله حقوق هسته‌ ای و غنی سازی در مقابل زیاده خواهان و سلطه گران کوتاه نمی آییم.

ولایتی یادآور شد: ایران، کشور اسلام و فرهنگ اهل‌ بیت است و امروز نیز کشور ما به خاطر ایستادگی روی اصول و ارزشها، سرپا ایستاده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین به مشکلات موجود در کشور اشاره کرد و افزود: باید 30 درصد یارانه‌ها به بخش تولید اختصاص داده شود تا به کارگاه‌های کوچک و متوسط کمک شود. هر چه حد تولید پایین می‌آید، اشتغال نیز کاهش یافته و این موضوع منشاء بیکاری است.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه باید کشاورزی در کشور مدرن شود، از اینکه بذر، کود و سمی که در گذشته خریداری می‌شد، چند برابر شده است و کار کشاورزان سخت تر شده،‌ اظهار تاسف کرد.

ولایتی همچنین اظهار داشت: ما چند میلیون تن با قیمت بالای 1000 تومان گندم وارد کرده ایم اما راه حل واقعی این مشکلات این است که باید از قبل محصولات کشاورزی بیمه شده و بانی خرید تضمین شده و منصفانه باشد تا اگر محصولات کشاورزی از بین رفت، کشاورز به خاک سیاه ننشیند.

وی با بیان اینکه دولت باید به نهادهای کشاورزی کمک کند، یادآور شد: بخشی از 30 درصد یارانه برای کمک به تولید از جمله کشاورزی است لذا باید به این حوزه رسیدگی کرد، چرا که این 30 درصد یارانه پرداخت نشده است و باعث شده که در تولیدات صنعتی و کشاورزی نقص داشته باشیم.

این کاندیدای ریاست جمهور با اشاره به اینکه بیکاری مادر همه مشکلات و مفاسد است، گفت: ما در حوزه داخلی از تولید حمایت می‌کنیم چرا که باید اقتصاد ما تولیدمحور شود و همچنین باید به کشاورزان یارانه پرداخت شود. در همه جای دنیا وام‌های تولیدی با کارمزد 2 تا 3 درصد پرداخت می‌شود، اما در کشور ما این رقم به 20 تا 30 درصد می‌رسد که این موضوع باید حل شود.

کاندیدای ریاست جمهور در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که در دولت آینده مسئله هسته‌ای با پیروزی حل و تحریم‌ ها برطرف شود.

[ سه شنبه 92/3/21 ] [ 2:10 صبح ] [ پده بلند ] [ نظرات () ]
جلیلی در اجتماع مردم مشهد:
با ظرفیت جوانان ایران نهضت کارآفرینی به راه می اندازیم/ وعده پیروزی حتمی است

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با وجود نیروی انسانی جوان در ایران می‌شود حماسه‌های عظیمی خلق کرد و اگر از این ظرفیت بخوبی استفاده کرد، نه تنها مشکل بیکاری نخواهیم داشت بلکه هر جوان ایرانی کارآفرین خواهد بود.

خبرگزاری فارس: با ظرفیت جوانان ایران نهضت کارآفرینی به راه می اندازیم/ وعده پیروزی حتمی است

 

به گزارش خبرنگار فارس از مشهد، سعید جلیلی دقایقی پیش در جمع حامیان خود در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد اظهار داشت: خوشحالم که در نخستین روز از ماه شعبان در جوار مضجع شریف رضوی در پایتخت معنوی ایران در مشهد مقدس و در جمع صمیمانه و پرشکوه شما سخن می‌گویم.

وی گفت: همانطور که در شعارها و پیام‌های شما مشهود است، اگر شما با این شور و شعف اینجا جمع شده‌اید و محبتی را ابراز می‌کنید فقط به این خاطر است که در مسیر ولایت و در جهت خدمت حرکت می‌کنید.

جلیلی افزود: در حقیقت پیشرفت ملت ما و تمام موفقیت‌هایی که در 34 سال اخیر داشته‌ایم مرهون پیروی از ولایت بوده است.

صف‌آرایی دو جریان ایمان و تخریب در انتخابات

وی در تشریح جریان‌های حاضر در انتخابات‌ افزود: امروز دو خط مهم در انتخابات حضور دارند که یک خط ایمان است و بر مبنای آموزه‌های دینی و اسلام ناب محمدی(ص) است که امام عظیم‌الشان ما 50 سال پیش آن را بلند کرد.

وی به خط دوم نیز اشاره کرد و گفت: خط دوم خط تخریب است. امروز پس از گذشت 50 سال از خرداد سال 42 ملت ما به خوبی تجربه کرد آنچه را که باور داشت؛ بسیاری از وعده‌ها را پاسخ داد.

جلیلی گفت: ما تجربه کردیم که اگر خدا را باور کنیم وعده پیروزی حتمی است.

وی افزود: تجربه کردیم که اگر ایمان و عمل صالح را به زندگی خود بیاوریم زندگی مبارک و دلنشینی به بار می‌نشیند و اگر دعوت پیامبر اسلام را اجابت کنیم حیات جدید خواهیم داشت؛ این حیات طیبه جدید ما که در پرتوی خدا و پیامبر محقق اسلام شده است.

خداباوری و مردم‌باوری دو اصل مهم در صلابت ملت

جلیلی با بیان اینکه تا امروز حماسه‌هایی که ملت آفریده‌اند بر مبنای دو اصل خداباوری و مردم باوری بوده است، گفت: اگر امروز در برابر قدرت‌های بزرگ دنیا با این صلابت و قدرت ایستاد‌ه‌ایم مرهون دو چیز است، باور دین خدا و اعتماد به مردم.

سعید جلیلی در جمع حامیان مردمی خود در محل ورزشگاه شهید بهشتی این شهر با تاکید بر اینکه حماسه نباید به زمان خاصی محدود شود، اظهار کرد: همواره باید در عرصه‌های مختلف حماسه ساز باشیم.

وی افزود: باید حماسه‌ساز باشیم و خلق حماسه با تکیه بر ایمان به خدا، اسلام ناب و خدمت به مردم باشد.

جلیلی با بیان اینکه موقعیت امروز، موقعیت خیبر است، خاطرنشان کرد: امروز در شرایط مشابه خیبر هستیم و مسئله مهم این است که ابرقدرت‌های جهانی از گفتمان مقاومت و انقلاب اسلامی دچار استیصال شده است.

وی ادامه داد: امروز که انقلاب اسلامی پشت خیمه‌های دشمن ایستاده است، عده‌ای قصد دارند با ایجاد تردید ما را دچار تزلزل کنند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های ملت و خلق حماسه استفاده شود، گفت: امروز انقلاب اسلامی به برکت مردم غیور و جوانان رشید خود موقعیت‌های درخشانی برای خلق حماسه دارند؛ مسئله مهم این است که باید بدانیم خط تردید در برابر خط ایمان و امید قرار گرفته و با تکیه بر اصل اسلام ناب و ولایت فقیه نباید دچار این تردید شویم.

جلیلی گفت:‌ امروز انقلاب اسلامی با تمام قدرت و توان و باورمندی خود در عرصه بین‌المللی در برابر تمام قدرت‌های جهان ایستاده و همین سبب شد دشمنان نظام دچار استیصال شوند.

وی تصریح کرد: می‌خواستند شاه را نگاه دارند اما انقلاب اسلامی شاهنشاهی را سرنگون کرد. می‌خواستند به واسطه صدام ما را شکست دهند اما انقلاب اسلامی با تکیه بر گفتمان اسلام ناب در برابر تمام ابرقدرت‌ها و صدام پیروز شد.

وی با اذعان این مطلب که جمهوری اسلامی ایران از حق هسته‌ای خود دفاع می‌کند تا دشمنان نظام به دیگر حقوق ما تطمیع نکند، خاطرنشان کرد: دفاع از حقوق هسته‌ای برای دفاع از تمام حقوق ایران بوده که امروز دشمنان نظام به آن طمع کرده‌اند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز به بلوغ تمدنی رسیده و به واسطه آن می‌تواند حماسه‌های مکرر در تمام حوزه‌ها خلق کند. همانطور که در 8 سال دفاع مقدس حماسه‌آفرین بودیم، امروز نیز در تمام حوزه‌ها اعم از علمی، اقتصادی، اجتماعی جوانان ما می‌توانند حماسه‌آفرین باشند.

وی تاکید کرد: پس از آنکه خرمشهر را آزاد کردیم، جنوب لبنان، سرزمین‌های اشغالی، جنگ 33 روزه، جنگ 22 روزه و جنگ 8 روزه نشان از پیروزی گفتمان مقاومت و گفتمان اسلام ناب دارد.

جلیلی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم شتاب و سرعت در خلق حماسه داشته باشیم، باید تکیه بر نسل جوان و این ظرفیت نیروی انسانی داشت، اذعان کرد: با وجود این نیروی انسانی در جمهوری اسلامی ایران می‌شود حماسه‌های عظیمی خلق کرد و اگر از این ظرفیت بخوبی استفاده کرد، نه تنها مشکل بیکاری نخواهیم داشت بلکه هر جوان ایرانی کارآفرین خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم باید نگاه جدی به ظرفیت‌های موجود جمهوری اسلامی ایران داشته باشد، تصریح کرد: یکی از مسائل مهم که باید دولت یازدهم مد نظر داشته باشد، این است که ایران اسلامی همانند گذشته الگویی برای بیداری اسلامی و تمدن اسلامی باشد.

وی ادامه داد: باید مشکلات اقتصادی را به درستی بررسی و در جهت رفع آن راهکار ارائه داد؛ چگونه می‌شود که 11 میلیارد تومان به دست 23 نفر از بانک‌های کشور وام داده می‌شود و آنها پس نمی‌دهند و این نشان از توزیع ناعادلانه منابع ارزی دارد.

وی خاطرنشان کرد: ‌امروز در حوزه اشتغالزایی باید بگوییم که ظرفیت‌های عظیمی در کشور داریم. در سال میلیاردها تومان اقلام کشاورزی وارد می‌کنیم و با وجود این همه منابع طبیعی در کشور می‌شود این مبالغ را به کشاورزان داد تا شاهد شکوفایی قابل توجه باشیم.

جلیلی مهمترین اصل را در عرصه پیشرفت، عدالت دانست و گفت: کسانی که فکر می‌کنند بدون عدالت، پیشرفت حاصل می‌شود، اشتباه می‌کنند.

وی افزود: باید به طور عادلانه در کشور فرصت ایجاد کنیم تا همه از فرصتی برابر برای پیشرفت بهره‌مند باشند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر توزیع در منابع ارزی حاکم شود، با اصل عدالت ساختاری منابع کشور می‌توان فرصت‌های خوبی در صنعت تولید خلق کرد.

وی تصریح کرد: باید در مقابل کسانی باشیم که ندای عدالتخواهی را خاموش می کنند و باید در مقابل آنان مقاومت کنیم.

جلیلی ادامه داد: دولت یازدهم باید با سازوکارهای مشخص و مبتنی بر اصل ولایت مطلقه فقیه و گفتمان مقاومت به ارائه راهکارهایی برای توسعه در عین عدالت بپردازد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: آحاد جامعه در روز 24 خرداد در پای صندوق‌های رای به حماسه سیاسی پرداخته و دولتی انتخاب کنند که بتواند در چارچوب انتخاب ناب، حماسه اقتصادی را خلق کند.

به گفته جلیلی باید آحاد جامعه به ویژه رئیس جمهور در تمام عرصه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های موجود بتواند عدالت را حاکم کرده و پس از خلق حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی را خلق کند.


[ سه شنبه 92/3/21 ] [ 1:37 صبح ] [ پده بلند ] [ نظرات () ]
سعید جلیلی در جمع نخبگان دانشگاهی مشهد / 2
اصلاح ساختار اداری و اجرایی متناسب با گفتمان انقلاب اسلامی

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر ضرورت توجه به جریان تردید در انتخابات گفت: اولویت نخست هر دولت باید اصلاح ساختار اجرایی و اداری متناسب با گفتمان انقلاب اسلامی باشد.

خبرگزاری فارس: اصلاح ساختار اداری و اجرایی متناسب با گفتمان انقلاب اسلامی

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید جلیلی دقایقی پیش در جمع نخبگان دانشگاهی و طلاب مشهد در محل تالاب رازی دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران نه تنها در منطقه، بلکه با قدرت‌های بزرگ جهانی هماوردی می‌کند.

وی افزود:‌ امروز جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌های عظیمی دارد که باید از آنها استفاده صحیح شود؛ در جنگ اراده‌ها و تقابل گفتمان‌ها باید از این ظرفیت‌های عظیم در مسیر پیروزی استفاده کنیم.

جلیلی با بیان اینکه انتخابات خردادماه سال 88 مشارکت گسترده و رقابت تنگاتنگ بود، خاطرنشان کرد: انتخابات 88 فرصتی برای توطئه‌گران و دشمنان نظام بود؛ آنها از این فرصت با ترفندهای مختلف برای ایجاد اختلافات داخلی استفاده کردند که متأسفانه شاهد بروز فتنه از همین ناحیه در سال 88 بودیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: جمهوری اسلامی ایران در منطقه نقش تعیین‌کننده داشته و امروز دشمنان نظام بر این امر واقف بوده و از همین حیث به دنبال ایجاد اختلاف درونی برای ایجاد منازعات و اختلافات میان ملل اسلامی هستند.

وی با اذعان این مطلب که پس از فتنه و انحراف شاهد بروز و ظهور جریان دیگری در تقابل با نظام اسلامی هستیم، تصریح کرد:‌ عده‌ای شروع کرده‌اند به اینکه ما را در مسائل مختلف دچار تردید کنند؛ در این تردید مقاومت، پیشرفت و گفتمان انقلاب اسلامی نیز مورد شک قرار می‌گیرد.

جلیلی ادامه داد: اگر کسانی بخواهند جریان تردید را دنبال کنند به طور حتم از گفتمان اسلام ناب دور خواهند شد و به طریقی در مقابل این گفتمان قرار می‌گیرند.

به گفته وی، آنان می‌خواهند با ایجاد تردید در ظرفیت‌های کشور، توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را به مخاطره اندازند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد:‌ باید دولت یازدهم با تکیه بر نقاط مثبت دولت‌های گذشته و رفع نقاط ضعف بکوشد تا از ظرفیت‌های انسانی و طبیعی حداکثر استفاده را برده و نگاه روبه‌ رشد داشته باشد.

جلیلی افزود: کسانی که جریان تردید را دنبال می‌کنند به دنبال این هستند که داشته‌هایمان را نادیده گرفت و نداشته‌هایمان را به رخ‌مان بکشند. ما باید در مقابل این جریان مقاومت کرده و به احیای گفتمان انقلاب اسلامی بپردازیم.

وی با تأکید براینکه نظام سلطه در چارچوب تحریم و مسئله سوریه قصد دارد، ایران را دچار تزلزل کند، اذعان داشت: امروز نظام سلطه از دو مسیر سوریه و تحریم به ایجاد تزلزل در جمهوری اسلامی ایران پرداخت که به صراحت می‌توان گفت امروز مقاومت حرف اول را در سوریه می‌زند و همچنین در تحریم‌ها نیز نه تنها تهدید نشدیم، بلکه تمامی آنها را به فرصت تبدیل کردیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود:‌ یکی از راهکارهای جریان تردید این است که برای ما شاخص‌های کاذب را جایگزین شاخص‌های حقیقی کرده و از این طریق ما را دچار تردید و دوگانی می‌کند.

جلیلی تصریح کرد: باید به این نکته توجه داشته باشیم که مسائل اینچنینی را نباید تنش‌زدایی کرد؛ بلکه باید با تهدیدزدایی پیگیری کنیم، این یعنی پیشگیری قبل از وقوع حادثه.

وی یادآور شد: این مسئله که ابرقدرت‌های جهانی در مورد ایران به اجماع می‌رسند؛ یعنی ایران در موضع ضعف نبوده و بلکه این از نقاط قوت ایران اسلامی به شمار می‌رود.

به گفته جلیلی، ما نباید از ظرفیت‌ها غافل شده و مطابق با هنر امام راحل از تمامی ظرفیت‌ها در مسیر گفتمان اسلام ناب کمک بگیریم.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور دولت یازدهم باید استفاده از ظرفیت‌ها را بر مبنای اسلام ناب در رأس عملکرد خود قرار دهد، گفت: باید به واسطه استفاده از ظرفیت‌های عظیم، حماسه‌های پیاپی خلق کنیم و این یکی از وظایف مهم دولت یازدهم است.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این مطلب که هیچ یک از کاندیداها نباید برای خود گارانتی و تضمینی قائل شوند، خاطرنشان کرد: فردی که به صراحت و اطمینان اعلام می‌کند، گارانتی و تضمین دارد و هیچگاه زاویه‌ای با نظام نخواهد داشت همان لحظه، لحظه سقوط وی است؛‌ ما باید همواره خود و اعمال خود را در نظر داشته باشیم و نظارت در رفتار را در رأس اهداف خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: در بحث انتخابات آحاد جامعه قهرمان بوده و نباید در این میان دنبال قهرمان بگردیم.

جلیلی با تأکید براینکه یکی از وظایف مهم دولت یازدهم اصلاح ساختار اداری و اجرایی کشور است، یادآور شد:‌ امروز باید در نظر داشته باشیم که با این وضعیت اقتصادی به اصلاح ساختار اداری و اجرایی پرداخته و همچنین مسائل کشور را ریشه‌ای حل کنیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: در این شرایط باید تصمیمات ریشه‌ای گرفت و با تصمیمات مقطعی مشکلی حل نمی‌شود.

به گفته جلیلی، اولویت نخست هر دولت ساختار اجرایی و اداری متناسب با گفتمان انقلاب اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: دوستی با ملت اسرائیل قابل دفاع نیست.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید در مسیر مدیریت کشور سازوکارهای متناسب با فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی داشته باشیم، گفت: برای اداره صحیح کشور باید از سازوکارهای متناسب با کشور خود استفاده کرده و در این مسیر تفکر بسیجی بسیار حائز اهمیت است.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه از برخی حوادث فتنه 88 یاد کرد و گفت: فتنه 88 طراحی سنگین برای انتقام‌گیری از نظام بود؛ نباید فتنه را ساده نگاه کنیم، چراکه داستانی مدیریت شده از مرکز که همان خارج از کشور بود و همچنین بخش‌های اجرایی به دست مخالفان داخلی سپرده شده بود.

جلیلی متذکر شد: به تعبیر مقام معظم رهبری ظلم بزرگی بود و ما باید از تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد امنیت بر مبنای ایمان و عدالت استفاده کنیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر قدرت ایران در بحث سفر آلماتی اظهار داشت: ما همواره براساس منطق و گفتمان خود در مذاکرات آلماتی شرکت کره‌ایم و به صراحت اعلام می‌کنیم از موضع منطق و گفتمان خود در مذاکرات آلماتی حمایت کرده‌ایم و امروز گزارش‌ها و اخبار حاکی از مقاومت و پیشرفت ایران بر مبنای چارچوب‌های اسلام ناب در این مذاکرات است.


[ سه شنبه 92/3/21 ] [ 1:33 صبح ] [ پده بلند ] [ نظرات () ]
مشروح/ولایتی در جمع مردم قم:
باید با تعقل و عزت‌مندی راه پیشرفت کشور در صحنه‌های جهانی را باز کنیم

کاندیدای ریاست جمهوری گفت: دیپلماسی این نیست که بیانیه صادر کنیم بلکه باید با حفظ تعقل و عزت‌مندی برای پیشرفت این کشور در صحنه‌های جهانی راه را باز کنیم.

خبرگزاری فارس: باید با تعقل و عزت‌مندی راه پیشرفت کشور در صحنه‌های جهانی را باز کنیم

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی اکبر ولایتی امشب در جمع اقشار مختلف مردم قم در مسجد امام حسن عسکری(ع) اظهار کرد: به قم مشرف شده‌ام تا از مردم و اعضای جامعه مدرسین به دلیل حمایت از خود تشکر کرده و برنامه‌هایم را اعلام کنم.

وی افزود: شعار دولتی که تشکیل خواهم داد اخلاق‌مداری و ثبات در تصمیم‌گیری‌هاست؛ دولتی تشکیل خواهد شد که بنا را بر حل مشکلات اقتصادی به نحو اساسی و پیگیر حل کند و به مشکلات خارجی به موازات آن بپردازد و با قدرت از حق هسته‌ای ملت ایران در استفاده صلح آمیز از انرژی اتمی دفاع کند و در برابر هر نوع زیاده‌خواهی و تجاوز طلبی بیگانگان مقاومتی مدبرانه داشته باشد.

کاندیدای ریاست جمهوری با بیان اینکه امیدوارم بتوانم از عهده ابراز محبت‌های مردم برآیم عنوان داشت: باید بتوانیم توقعات به حق و قانونی مردم را برآورده سازیم.

وی گرانی و بیکاری را در کنار مشکل مسکن و ازدواج از جمله معضلات امروز دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران تمام این مشکلات را به دلیل حمایت از ولی فقیه و نظام اسلامی تحمل می‌کنند.

ولایتی با اشاره به سابقه خود در وزارت امور خارجه گفت: در آن دوران به برکت خون شهدا و تلاش ایثارگران حرکت‌هایی در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی کردیم و این خدمات در تاریخ معاصر ایران بی‌نظیر است زیرا خون شهدا به آن برکت داد و رهبری پیامبرگونه امام راحل و نیز آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای پس از آن پشتیبان ما بود.

کاندیدای ریاست جمهوری مقاومت مدبرانه را مورد توجه قرار داد و افزود: همین امر در زمان جنگ نیز در عملکرد ما مشاهده شد؛ صدام جنگ را به این بهانه شروع کرد که تمام اروندرود را بگیرد و مذاکرات با طرف مقابل دو سال طول کشید؛ در آن زمان فقط «نه» نگفتیم بلکه با لطف و عنایت الهی تدبیر کردیم.

وی تصریح کرد: در آن روزها ارتباط مداومی با امام راحل داشتیم و ایشان فرموده بودند به فلانی بگویید که هر طور مصلحت می‌دانی مذاکرات را هدایت کن و ما نیز به حول و قوه الهی اجازه ندادیم خون شهدا به هدر برود و امروز نیمی از اروندرود در اختیار ماست؛ در آن دوران با وجود اینکه تحریم‌های زیادی علیه جمهوری اسلامی در جریان بود تدبیر کردیم و به رزمندگان برای دفاع از خاک ایران کمک کنیم.

ولایتی با بیان اینکه به حمایت از حق مسلم هسته‌ای ایران اعتقاد داریم گفت: غنی‌سازی و ساخت هزاران سانتریفیوژ صرفا به دلیل ایستادگی رهبر معظم انقلاب بوده است ولاغیر و همچنان اگر دولت متمم که فرع بر ملت است تشکیل شود حتما در خط رهبری و در راستای حفظ دستاوردهای هسته ای حرکت می‌کنیم ولی با دنیا تعامل خواهیم داشت اما نه با کسانی که زیاده‌خواهی می‌کنند و مانند آمریکا به روی ملت ایران شمشیر می‌کشند.

کاندیدای ریاست جمهوری افزود: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب در 14 خرداد فرمودند با کشورهایی که زیاده‌خواهی نکنند حاضر به مذاکره هستیم.

وی با اشاره به سفر خود به پاکستان به فرمان رهبر معظم انقلاب به منظور ابراز تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از شیعیان این کشور گفت: در آنجا درخواست ملاقاتی با نخست وزیر پاکستان کردم که تاخیری نیم ساعته داشت و متوجه شدیم طی این مدت مشغول مذاکره برای احداث خط لوله صلح با هندوستان بودند و این توافق را در حضور ما اعلام کردند و چند هفته بعد با حضور رئیس جمهور ایران کلنگ آغاز کار زده شد؛ در زمانی که وزیر امور خارجه بودم این طرح ارائه و نام خط لوله صلح بر آن نهاده شده بود.

ولایتی با بیان اینکه رابطه با دیگر کشورها باید با تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باشد گفت: این افتخار را داشته‌ام که 32 سال در خدمت ایشان بوده‌ام و دریافته‌ام که رهبری بیش از هر شخص دیگری به سیاست‌های خارجی مسلط هستند بنابراین سعی می‌کنیم رابطه‌مان را با دنیا توسعه داده و از تحریم‌ها بکاهیم و اجازه ندهیم قطع‌نامه‌های مستمر علیه ما تصویب شود زیرا معلوم شده است که قطع‌نامه‌ها کاغذپاره نیستند.

کاندیدای ریاست جمهوری افزود: دیپلماسی این نیست که بیانیه صادر کنیم بلکه باید با حفظ تعقل و عزت‌مندی برای پیشرفت این کشور در صحنه‌های جهانی راه را باز کنیم؛ تجربه من می‌گوید که می‌توانیم با حمایت مردم و تبعیت از رهنمودهای رهبر انقلاب کارها را پیش ببریم.

وی ادامه داد: دولتی که تشکیل می‌دهم چندین ویژگی دارد؛ افرادی که به کار گرفته می‌شوند باید متدین و در حوزه کاری خود باتجربه باشند.


[ سه شنبه 92/3/21 ] [ 1:16 صبح ] [ پده بلند ] [ نظرات () ]
در بیانیه ای خطاب به ملت ایران
حدادعادل از انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد/ هدفم پیروزی اصولگرایان است

غلامعلی حدادعادل با انصراف از کاندیداتوری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، از مردم خواست با رعایت معیارهای مورد نظر رهبر معظم انقلاب، به کسانی رأی دهند که از «گفتمان انقلاب اسلامی و ارزش‌های مورد نظر حضرت امام و رهبری» حمایت کنند.

خبرگزاری فارس: حدادعادل از انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد/ هدفم پیروزی اصولگرایان است

 

به گزارش خبرگزاری  فارس به نقل از سایت مجلس ایران، غلامعلی حدادعادل ضمن انصراف از کاندیداتوری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از مردم ایران اسلامی خواست با رعایت معیارهای مورد نظر رهبری معظم انقلاب به کسانی رأی دهند که از گفتمان انقلاب اسلامی و ارزشهای مورد نظر امام و رهبری حمایت کنند.

متن بیانیه حدادعادل به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران

در روزهای حساس و سرنوشت ساز یازدهمین دوره­ انتخابات ریاست جمهوری توجه شما مردم عزیز را به نکات زیر جلب می­کنم:

1- اینجانب که از سال 1341 با کاروان نهضت امام خمینی(ره) همراه بوده و از بهمن 1357 تا کنون در صحنه­های انقلاب و مسئولیتهای مهم و سنگین اجرایی و قانونگزاری حضور داشته­ام ، روش و بینش «اصول­گرایی» را در عرصه­ سیاست با تعالیم اسلام و قرآن و آرمانهای امام راحل و اهداف انقلاب اسلامی و منافع و مصالح کشور منطبق و موافق می­دانم و خود را اصول­گرا می­شناسم و به این صفت افتخار می­کنم.

2- پیروزی اصول­گرایان را در انتخابات ریاست جمهوری هدف اصلی خود می­دانم و معتقدم با استمرار اصول­گرایان حقیقی می­توان آرامش و امنیت و عقلانیت را که لازمه­ ایجاد حماسه­ سیاسی و حماسه­ اقتصادی است بر کشور حاکم کرد و بر این اساس خود را موظف می­دانم از هر اقدامی که با واسطه یا بی­واسطه به شکست اصول­گرایی در این انتخابات منجر شود پرهیز کنم.

3- شرکت اینجانب در ائتلافی که به«ائتلاف سه­گانه» یا «ائتلاف پیشرفت» موسوم شد دقیقاٌ برای آن بود که نامزدهای اصول­گرا در رقابت با یکدیگر سبب شکست اصول­گرایان نشوند. ما با هم برای تلاش در راه پیروزی اصول­گرایان عهد و پیمان بسته ­بودیم و من دقیقاً بر آن عهد و پیمان استوار مانده­ام.

4- با نزدیک شدن به ایام ثبت نام نامزدها و حوادثی که در آخرین ساعت روز آخر ثبت نام روی داد و نگرانی­هایی از باب تکرار حوادث تلخ سالهای گذشته به­ویژه فتنه­ی سال 88 را پدید آورد، لازم دیدیم منتظر مشخص شدن آرایش سیاسی نامزدها بمانیم و پس از آن به مصلحت دیدیم که با شرکت در تبلیغات انتخاباتی و خصوصا با استفاده از فرصتهای صدا و سیما و مناظره­ها، دیدگاهها و برنامه­های خود را به اطلاع ملت برسانیم. اینجانب تصمیم گرفتم مواضع خود را در مناظره­ها و برنامه­های صداو سیما به روشنی و صراحت اعلام نمایم و حتی در این مناظره­ها از بیان نقد نسبت به مواضع بعضی از نامزدهای اصول­گرا نیز دریغ نورزم.

5- اینجانب در سخنان خود در چند ماه گذشته و به­ویژه در هفته­­های اخیر ضمن تأکید مکرر بر اینکه مشکل عمده­ی امروز مردم مشکل اقتصادی است و وظیفه­ی اول دولت آینده حل این مشکل می­باشد، همواره کوشیدم تا از دادن وعده­های فریبنده و غیر عملی که تنها به قصد جلب رای مردم داده می­شود خودداری کنم. سعی کردم از سیاه نمایی و نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب و خدمات دولتها بپرهیزم و موجب یأس و ناامیدی مردم نشوم. کوشیدم تا سخنی بر خلاف مصالح کشور و امنیت ملی بر زبان نیاورم و دل دشمنان انقلاب را شاد نکنم. تلاش کردم آرمانهای امام راحل(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری را که از دل و جان به آنها اعتقاد دارم فراموش نکنم. امیدوارم در آنچه گفته­ام، توانسته باشم رضای خداوند و رضایت مردم را جلب کرده باشم.

6- اکنون برپایه­ی این مقدمات، امروز دوشنبه 20 خردادماه 1392 با در نظر گرفتن واقعیتهای پیش رو در صحنه­ی انتخابات و با توجه به نیت و انگیزه­ای که از آغاز حضور در ائتلاف داشته­ام به عهد خود وفا می­کنم و انصراف خود را از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران اعلام می­نمایم تا به سهم خود به پیروزی اصول­گرایی در این انتخابات کمک کرده­ باشم. امیدوارم سایر نامزدهای اصول­گرا نیز در این لحظه­ی خطیر و حساس به وظیفه­ی خود عمل کنند برادرانه و مشفقانه توصیه می­کنم مردم عزیز با تصمیم درست خویش کاری کنند که یا اصول­گرایان در مرحله­ اول انتخابات پیروز شوند و یا چنان شود که در صورت کشیده شدن انتخابات به مرحله­­ی دوم، رقابت میان دو اصول­گرا باشد.

7- با انصراف خود از مردم عزیز می­خواهم معیارهای مورد نظر رهبری معظم انقلاب را در رای دادن به نامزدها دقیقا رعایت کنند و به کسانی رأی دهند که به مبانی جمهوری اسلامی معتقد بوده و شجاع و بانشاط و توانمند باشند و از گفتمان انقلاب اسلامی و ارزشهای مورد نظر امام و رهبری حمایت کنند و پاسدار خون شهیدان و فداکاریهای ایثارگران عزیز و خانواده­ معظم شهدا باشند تا درخشش انقلاب اسلامی در فضای ظالمانه و ظلمانی نظام سلطه جهانی روز به روز افزونتر گردد.

8- وظیفه­ خود می­دانم از عموم برادران و خواهرانی که در سراسر کشور در ستادهای انتخاباتی اینجانب صمیمانه و صادقانه تلاش کرده­اند و یا در اجرای برنامه­های صدا و سیما مرا یاری نموده­اند، سپاسگزاری کنم. از اینکه نمی توانم با هیچ زبان و قلمی از عهده­ی شکر محبتهای آنان برایم از همگان پوزش می­خواهم.

9- وظیفه دارم از شورای محترم نگهبان که اینجانب را واجد صلاحیت نامزدی انتخابات ریاست جمهوری تشخیص داده­اند تشکر کنم. همچنین موظفم ازصدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که فضای مناسبی برای بیان دیدگاهها و برنامه­های نامزدها بوجود آورده سپاسگزاری نمایم. از عموم نمایندگان    رسانه ها، چه رسانه­های مکتوب و چه رسانه­های مجازی که در ایام انتخابات با انتشار اخبار مربوط به این جانب اطلاع رسانی مفید و سازنده­ کرده­اند نیز تشکر می­کنم.

10- امیدوارم ملت مسلمان و با بصیرت و شجاع و انقلابی ایران با حضور پرشور و باشکوه در انتخابات جمعه 24 خردادماه 1392 حماسه­ی سیاسی ایجاد کنند و با برگزاری یک «انتخابات خوب » به یک «انتخاب خوب» دست یابند و زمینه را برای خلق «حماسه اقتصادی» با مدیریت دولت آینده و وحدت و همت ملت فراهم سازند. امیدوارم حاصل همه­ی تلاشها و نتیجه­ی انتخاب همگان به خیر و صلاح کشور باشد و مایه­ عزت و ارجمندی بیشتر ملت ایران و تضمین کننده­ی دوام و بقای استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی.  

والعاقبه للمتقین

 

[ سه شنبه 92/3/21 ] [ 1:2 صبح ] [ پده بلند ] [ نظرات () ]
وبلاگ‌نویسان از کاندیدای محبوب خود می‌گویند-
حدادعادل خود را فدای گفتمان انقلاب اسلامی کرد+پوستر

در مناظره روز جمعه هیچ کس به اندازه حدادعادل، این یار انقلاب و عمار رهبر، خودش را فدای گفتمان انقلاب اسلامی نکرد؛ به او رأی دهم.

خبرگزاری فارس: حدادعادل خود را فدای گفتمان انقلاب اسلامی کرد+پوستر

 

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس وبلاگ دوئل نوشت: چرا حداد عادل؟ خیلی فکر کردم؛ لکن مستندهای همگی را دیدم و ایضاً مناظره‌ها را و تیم‌ها را و حرف‌ها را.

مناظره روز جمعه، دلم را گرم کرد؛ هیچ کس به اندازه این یار انقلاب و عمار رهبر، خودش را فدای گفتمان انقلاب اسلامی نکرد؛ نه عزیزان مدعی گفتمان انقلاب و نه برادران مدعی همت جهادی.

جمعه در مناظره و دیروزترها در میان مستندها، جای فتنه و انحراف خالی بود؛ اما حداد عادل، با مستند‌اش …با جملات‌اش … با دفاع تمام قد‌اش از گفتمان انقلاب اسلامی، مرا وا داشت تا با دلی آرام و قلبی مطمئن، به او رأی دهم.

نه به او، که به گفتمان انقلاب اسلامی حقیقی؛ او را آنقدر معتدل و انقلابی یافتم که از تمام ظرفیت نامزدهای اصولگرای دیگر در دولت‌اش هم استفاده خواهد کرد.

او را آن قدر انقلابی و آرام یافتم که باورم هست باید رأی‌ام را به پای او بگذارم؛ چه اقبال عمومی داشته باشد و چه خیر؛ با احترام به همه نامزدهای اصولگرای دیگر که زحمت کشیدند، لکن هیچ کس را چون حداد، انقلابی و مدبر و معتدل نیافتم.

 

طرحی را که خودم برای آقای حداد عادل کار کردم را منتشر کردم تا شبهه‌ای نباشد.

 


[ یکشنبه 92/3/19 ] [ 3:30 عصر ] [ پده بلند ] [ نظرات () ]

1- در مورد مذاکرات آلماتی آیا اطلاعات دکتر ولایتی اشتباه است ؟ این مطلب باید تبین شود .

2- در مورد این که ما با غرب بر سر موضوع هسته ای تعامل کنیم منظور آقایان از این که آنها اگر قدمی برداشتند ما هم قدمی برمی داریم چیست ؟ حتی حرف آقای جلیلی که می گوید اگر صد کیلومتر

جلو آمدند صد کیلو متر جلو می رویم چیست ؟ آیا کم کردن سانتریفوژ مد نظر غرب است ؟

به هر حال نظر آقای حداد که بحث هسته ای را تمام شده می داندو می گوید  منظور غرب چیز دیگری است به مقاومت واقعی نزدیک تر است .

به هر حال این توجیه که ما با تعامل با غرب می توانیم از انجماد دارایی های ایران در خارج و داخل جلو گیری کنیم و این توجیه که ما با تعامل با غرب از بلوکه کردن و برداشت داراییهای ایران جلو گیری می کنیم ازاندیشه مقاومت دور است .

ما با امتیاز دادن چه چیز به دست می آوریم ؟

آیا این توجیه که با مذاکره می توان فناوری هسته ای و ادامه دانش هسته ای و آموزش و توسعه هسته ای را از سایر کشورهای دیگر بدست آورددرست است ؟ آیا این امر در صورت نیاز مگر جز از موضع قدرت

امکان دارد ؟

یک ضرب المثل  زاپنی می گوید اگر دیگران  چیزی را فهمیدند و دانشی را بدست آوردند و کاری را انجام دادند ما هم می توانیم .

شما رفتارغرب را با کشور های یی که تازه به فکر انرزی هسته ای افتاده اند ببینید . اگر قدرت مردمی را از کشوری بگیریم و از مو ضع ضعف با غرب صحبت کنیم محال است در میز مذاکره از خوی استعماری

شان دست بردارند .

مقاومت و پافشاری بر مواضع اصولی در همه زمینه ها تنها راه برون رفت از مشکلات است .


[ شنبه 92/3/18 ] [ 9:38 عصر ] [ پده بلند ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

من روستایی هستم در شهرستان رابر کرمان که مردمانش خونگرم و مهمان پذیرند اما این روستا برخی امکانات را ندارد و نیاز به اردوهای جهادی دانشجو ها دارد .
.................. لینک های ویژه
http://www.parsiblog.com
........
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
.............

.

...........
...............

.............++

برای نمایش تصاویر گالری کلیک کنید


کد گالری

***
قالب میهن بلاگ تقویم جلالی

***** ********+
امکانات وب


بازدید امروز: 71
بازدید دیروز: 56
کل بازدیدها: 335804

دریافت کد آهنگ

تاشهدا باشهداتاشهدا باشهدا

........////////////////1 ....................
هاست و دامنه-وبلاگ
...............

دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

******

مترجم سایت

مترجم سایت

*****
k2cod go Up
******

mouse code

کد ماوس

******
وبلاگکد لوگوی نوروز
,,,,,,,,,,,,,
هاست و دامنه-وبلاگ
,,,,,,,,,,,,,
هاست و دامنه-وبلاگ
.........

آپلود عکس

آپلود عکس